Podarite doživetje
Zdaj je uradno in celo znanstveno potrjeno!
Če želite nekoga zares razveseliti z darilom, mu namesto predmeta podarite doživetje.
Na ameriški univerzi Cornell so merili kratkoročno in dolgoročno zadovoljstvo obdarovancev z darilom. Ugotovili so, da so bili obdarovanci v trenutku obdarovanja enako srečni, če so dobili predmet ali doživetje.
Podarjena doživetja
Razlika se je pokazala šele čez nekaj časa. Izkazalo se je, da se vsesplošno zadovoljstvo ob prejemu predmetnega darila kaj hitro razkadi, obdarovanci pa celo radi pozabijo, od koga so denimo dobili tisti šal, vazo ali opekač. Pri podarjenih doživetjih (ogled predstave, obisk koncerta, predavanja, športno ali adrenalinsko doživetje, potovanje …) je zadovoljstvo veliko dolgotrajnejše.
Še več, v resnici raste, namesto da bi padalo, obdarovanci pa zelo redko pozabijo, kdo jim ga je podaril. Še zlasti so nad darili, ki prinesejo doživetje, navdušeni milenijci, se pravi generacija, rojena med letoma 1980 in 2000, a podobno velja tudi za starejše.
In zakaj je tako?
- Predmetna darila so bolj pričakovana in z njimi težje zadenemo v polno. Tudi če si je nekdo želel denimo pulover, bi morda raje pulover druge barve ali kroja. Doživetja pa pravzaprav vsakomur prinesejo kaj drugega in jih je med seboj težko primerjati.
- Doživetja ustvarijo spomine. Tako ne podarite le doživetja samega, ampak tudi vsa čustva, ki jih ob tem obdarovanec doživi, ter veliko lepih spominov, ki zlepa ne zbledijo.
- Doživetja gradijo odnose. Naj bo človek še tak introvert, vsake toliko rad počne kaj z drugimi. In doživetja navadno delimo z drugimi, s čimer se okrepijo medsebojne vezi.
Ko torej pred letošnjim prazničnim obdarovanjem razmišljate, s čim razveseliti najdražje, ne pozabite, da ni treba podariti nujno kaj predmetnega.
Kaj, če bi letos podarili navdih, pot na boljše, preobrazbo, srečo v partnerstvu, dober dih, harmonijo telesa, uma in diha? Kako
Podarite vstopnico za dogodek MOJ DAN, celodnevno druženje z navdihujočimi govorci na predavanjih, delavnicah in pogovorih.